4 November 2014

New hair color by Maison Estetique


Buna fetelor ♥ Astazi vreau sa va vorbesc putin despre impasul prin care am trecut in ultima vreme si da, o sa va vorbesc despre Par. Stiu ca este un subiect de interes pentru multe dintre voi, asa ca sper sa va fie util acest articol.
Nu stiu daca ati observat insa era lipsit de viata, intr-o culoare usor (mai mult) ambigua si destul de degradat. Totul s-a datorat multiplelor schimbari si experiente pe care le-a suferit de-a lungul timpului.

Ideea mea a fost sa ii las radacinile sa creasca pentru a evita vopsirea o perioada insa vopseaua initial apliacata s-a dus in timp si a ajuns un roscat/galbui de toata "frumusetea" (cred ca este singura culoare de care toate fugim) Apoi m-am gandit sa optez pentru o tunsoare medie, mai exact bob lung insa m-am gandit ca o sa regret alegerea facuta si ca o sa imi doresc parul lung inapoi. Cum arata parul meu necoafat veti vedea mai jos in urmatoarele poze...jalnic, patetic...alegeti voi.

Insa ieri m-am hotarat sa fac o schimbare, sa imi exprim dorinta dar sa ma las pe mana lui Iulian, hairstylist la Maison Estetique. A spus NU categoric ideii de a ma tunde bob lung, iar in ceea ce priveste culoarea am decis sa mergem in continuare pe ombre insa varianta upgraded fiindca nu se putea altfel. L-am si tuns putin desigur, bine 5 cm nu sunt chiar putini dar erau necesari. 

Cum vi se pare rezultatul? 
Si nu as vrea sa ma opresc aici. Am descoperit tot la ei un sistem de aplicare a extensiilor pe banda care ma incanta foarte tare fiindca nu agreseaza parul. Din moment ce podoaba mea si-a pierdut din volum, iar expresia mai rarut ca e mai dragut nu se aplica in acest caz, pana se regenereaza cred ca o sa fie o solutie  destul de buna pentru a capata volum si pentru a putea realiza coafurile de altadata :D

Este un salon pe care vi-l recomand cu drag si ca ultima mentiune pentru cele interesate cabinetul de cosmetica face de asemenea minuni cu aparatele pentru mezoterapie si microdermoabraziune. It`s a must for all of us ♥ Dar pentru mai multe info despre serviciile lor puteti accesa site-ul lor AICI.


Cat despre tinuta mea, ei bine este compusa din:
Jacheta: Creatie proprie pe care o puteti comanda si voi ♥ (manuela.lupascu91@gmail.com)
Camasa: H&M
Blugi: Zara
Pantofi: Il Passo
Geanta: Disponibila AICI











5 comments:

  1. Great hair color....love that coat....


    http://www.fashionpumpkin.com

    ReplyDelete
  2. Your hair is very nice, and style too :)

    http://lamodestieaveclestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. You look great! :)

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)