7 May 2014

Bring some attitude


Incep aceasta postare prin a va spune ca aceste poze fac parte dintr-un proiect special. Acum aproximativ o saptamana Oana, noul Brand Ambassador Wolford Romania in blogosfera, m-a invitat sa particip intr-un proiect evident care sa poarte semnatura Wolford Romania. Cred ca stia si de asemenea ca eu nu o pot refuza si a mers la sigur :)) glumesc, dar oricum vine mereu cu propuneri minunate si imi este de asemenea si extrem de drag sa colaborez cu ea ♥
Si ei bine, cand mi-a spus ca este vorba de Wolford, trebuie sa recunosc ca am fost putin curioasa sa vad daca este cu adevarat ceva deosebit la dresurile lor... daca ati auzit si nu stiati exact contextul si despre cine este vorba sa stiti ca dresurile Wolford sunt acelea care nu se rup. Si nu am tras, sau intepat in mod intentionat :)) insa calitatea se vede dar in cazul lor se si simte. ♥

Sper sa va placa tinuta pe care am compus-o si de asemenea astept parerile voastre, aceasta desi este o tinuta eleganta este putin diferita fata de cele cu care v-am obisnuit ♥

Kisses, Manuella

I was wearing: Outfit: Wolford, Bag and Heels: Dasha







4 comments:

  1. Love it! Ciorapii sunt de departe cireasa de pe tort, iar tu mai ceva decat o prajiturica. Keep up the good work!
    www.glamthug.com

    ReplyDelete
  2. Wow, sunt dementiali ciorapii!!! Un adevarat eye-cather!

    Te pup cu drag,
    Dora

    ReplyDelete
  3. Superba toata tinuta, dar topul si dresurile sunt superbe!

    ReplyDelete
  4. looks cheap..

    ReplyDelete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)